27 września 2014

/NLP w negocjacjach handlowych - Anna Magdalena Łabuz/

Z uporem maniaka czytam poradniki, których treść znam już z wcześniejszych publikacji. Liczę na jakieś olśnienie, powalającą ciekawostkę. Niestety jeżeli chodzi o negocjacje, to nie ma już najwyraźniej nic do dodania. Autorzy ewentualnie nadadzą jakieś błyskotliwe i dowcipne (w swoim odczuciu) nazwy kolejnym technikom, stylom itp. Poza tym idea i wydźwięk pozostają te same, podawane na szczęście w przystępnej formie:  i tym razem tekst napisany lekkim, prostym językiem – jak to w poradnikach - sugestywne też zobrazowany. O tej konkretnej książce mogę z czystym sumieniem napisać: nihil novi i jest multum lepszych pozycji na rynku.


Właściwie to zagłębiając się w NLP w negocjacjach handlowych, miałam wrażenie, że czytam streszczenie np. ostatnio czytanego przeze mnie poradnika bez kantów. W tej krótkiej publikacji, autorka zamieściła na szczęście przykłady wyjaśniające istotę problemów do rozwiązania i testy, które mają pomóc ocenić nam nasz stopień przygotowania do rozmowy biznesowej - nie najwyższych to wszystko lotów, ale zawsze. Merytorycznie pozycja jest poprawna i dlatego nie mam jej szczególnie wiele do zarzucenia. Ma przypomnieć nam, po prostu o tym, co najważniejsze. Poza tym trzeba pamiętać, że to wersja kieszonkowa, taka pigułka do połknięcia na szybko: do poczytania w wannie, albo w zatłoczonym autobusie. Jak wiemy żadna książka nie zastąpi nam praktyki i jeśli mamy nauczyć się tajników zawodu, to w ogniu walki.

Ogólnie: bez szału. Jeśli macie w domu już jakieś pozycje o podobnej tematyce, to lepiej zainwestować  pieniądze w coś innego.

Czytliwość 5/6
Wydanie: 5/6
Okładka: 5/6
Ogólnie: 3/6

Autor: Anna Magdalena Łabuz
Tytuł: NLP w negocjacjach handlowych
Wydawnictwo: Helion
Wydanie: I
Rok wydania: 2010
Okładka: miękka
Ilość stron: 107
Cena z okładki: 29,00 zł

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...