Z uporem maniaka
czytam poradniki, których treść znam już z wcześniejszych publikacji. Liczę na
jakieś olśnienie, powalającą ciekawostkę. Niestety jeżeli chodzi o
negocjacje, to nie ma już najwyraźniej nic do dodania. Autorzy ewentualnie
nadadzą jakieś błyskotliwe i dowcipne (w
swoim odczuciu) nazwy kolejnym technikom, stylom itp. Poza tym idea i wydźwięk
pozostają te same, podawane na szczęście w przystępnej formie: i tym razem tekst napisany lekkim,
prostym językiem – jak to w poradnikach - sugestywne też zobrazowany. O tej
konkretnej książce mogę z czystym sumieniem napisać: nihil novi i jest multum lepszych pozycji na rynku.
Właściwie to zagłębiając
się w NLP w negocjacjach handlowych,
miałam wrażenie, że czytam streszczenie np. ostatnio czytanego przeze mnie poradnika bez kantów. W tej krótkiej
publikacji, autorka zamieściła na szczęście przykłady wyjaśniające istotę
problemów do rozwiązania i testy, które mają pomóc ocenić nam nasz stopień przygotowania
do rozmowy biznesowej - nie najwyższych to wszystko lotów, ale zawsze. Merytorycznie
pozycja jest poprawna i dlatego nie mam jej szczególnie wiele do zarzucenia. Ma
przypomnieć nam, po prostu o tym, co najważniejsze. Poza tym trzeba pamiętać,
że to wersja kieszonkowa, taka pigułka do połknięcia na szybko: do poczytania w
wannie, albo w zatłoczonym autobusie. Jak wiemy żadna książka nie zastąpi nam
praktyki i jeśli mamy nauczyć się tajników zawodu, to w ogniu walki.
Ogólnie: bez szału.
Jeśli macie w domu już jakieś pozycje o podobnej tematyce, to lepiej
zainwestować pieniądze w coś innego.
Czytliwość 5/6
Wydanie: 5/6
Okładka: 5/6
Ogólnie: 3/6
Autor: Anna
Magdalena Łabuz
Tytuł: NLP w negocjacjach handlowych
Wydawnictwo: Helion
Wydanie: I
Rok wydania: 2010
Okładka: miękka
Ilość stron: 107
Cena z okładki: 29,00 zł
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz