30 września 2015

Wrześniowe czytadła i filmidła

To był dla mnie głównie sportowy miesiąc, ale i tak regularnie udało mi się pisać teksty na Kocie Tajemnice i Potworki czytają, więc jestem zadowolona. Powoli ogarnęłam też moją nową poprzeprowadzkową przestrzeń. Znalazłam także najlepsze miejsce do czytania - oczywiście blisko okna i na kanapie. Jakby to delikatnie ująć, nic w tym miesiącu nie wstrząsnęło mną po koniuszki palców....Córki marionetek kiepskie, Jak złapać rosyjskiego szpiega i Zapach twojego oddechu również. Jedynie co mnie nie zniesmaczyło, to tradycyjnie już baśnie, bajki i kocia literatura. Mam nadzieję, że w październiku trafię na lepsze książki.





 1.      Córki marionetek – Maria Ernestam - źle określony przez wydawnictwo gatunek powieści.
2.      O zebrze, która chciała być w kwiatki – Anna Onichimowska - bajka o tym, że trzeba doceniać to co się ma.
3.      Zapach twojego oddechu – Melissa P. - grafomaństwo wyższego szczebla.
4.      Moje – nie moje – Liliana Bardijewska - Brzydkie kaczątko w nowym wydaniu.
5.      Kot Dalajlamy – David Michie - całkiem ciekawa powieść o kotce Dalajlamy.
6.      Straszne bajki dla niegrzecznych dzieci – Marcelina Kosińska - bajki pełne nieszczęśliwych zakończeń.
7.      Jak złapać rosyjskiego szpiega – Naveed Jamali, Ellis Henican - niby na faktach, ale dla mnie strasznie to naciągane.
8.      Po czym poznasz, że twój kot spiskuje przeciwko Tobie? – The Oatmeal, Matthew Inman - dla odstresowania, zbiór parodystycznych komiksów o kocich zwyczajach.

W tym miesiącu było więcej ruchu na świeżym powietrzu niż oglądania filmów: 


1.       Mamula, Nyph, Nimfa – Milan Todorović 2014 - całkiem zgrabny film o krwiożerczej syrenie.
2.       Lawalantula  -Mike Mendez  2015 - ekipa z "Akademii Policyjnej" ratuje świat przed plującymi ogniem, podziemnymi pająkami.
3.       Starcie potworów – Emile Edwin Smith 2015 - trzecia część przygód Megalodona. Tym razem ludzkość walczy z nim przy pomocy maszyny w kształcie rekina.
4.       Atak Megakaraczanów – Richard Pepin 2006 - w rolach głównych blondyni i chrząszcze udające karaczany.
5.       Mothman – Sheldon Wilson 2010  - potencjał legendy o Mothmanie kompletnie niewykorzystany. Dno, muł i wodorosty.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...