25 września 2015

O książce obrazem #10

Moja kotka wspaniałą modelką nie jest. Nigdy nie patrzy w obiektyw, nie zastyga bez ruchu i najzwyczajniej jest znudzona moimi zabiegami. Gdy jednak poświęcę odpowiednio dużo czasu, czasami łaskawie pozwoli się sfotografować tak, żeby "coś z tego było". Pośród zdjęć, które ostatnio jej robiłam udało mi się wybrać DWA (nie pytajcie ile to trwało - trening cierpliwości). Fotki te posłużą mi do zilustrowania książki o przeintrygującym tytule Po czym poznasz, że twój kot spiskuje przeciwko Tobie? Sądząc po "minie" Jagody - która tym razem nie miała wyjątkowo ochoty na bycie fotografowaną - mój koniec jest bliski.

Po czym poznasz, że twój kot spiskuje przeciwko Tobie? 

Po czym poznasz, że twój kot spiskuje przeciwko Tobie?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...