26 sierpnia 2015

O książce obrazem #8

Infekcja i Zakażenie Sigler'a zrobiły na mnie spore wrażenie. Za ich sprawą na kilka godzin oderwałam się kompletnie od rzeczywistości. Nie mogłam więc nie podjąć próby zilustrowania kilku scen związanych z tymi książkami. To co widzicie, to i tak tylko maleńki wycinek myśli i obrazów, które szamotają się w mojej głowie odkąd dałam się wciągnąć w tę historię. Mam szczęście, że mnie jeszcze nic nie swędzi :)

Oba tomy stanowią gotowy scenariusz na naprawdę świetny serial, będący wybuchową mieszanką kilku gatunków: horroru, thrillera, sci-fi i sensacji. Jestem ciekawa, jaki byłby efekt przeniesienia wojny z tajemniczymi pasożytami-obcymi na ekran. Na razie jednak trzymam kciuki za Wydawnictwo Gmork, oby jak najszybciej wydało trzecią i ostatnią część trylogii. 

Infekcja Scott Sigler

Infekcja i Zakażenie Scott Sigler

Zakażenie Scott Sigler

Infekcja i Zakażenie Scott Sigler

W trakcie robienia zdjęć nikt nie ucierpiał. W roli głównej wystąpiło: mięcho z kurczaka.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...