27 lipca 2015

O książce obrazem #1

Od jakiegoś czasu czułam się już znudzona robieniem postów o książkach, które opatrywałam zdjęciem okładki wybranej pozycji. Brakowało mi czegoś - sama nie wiedziałam czego. Odpowiedź przyszła niespodziewanie. 

A udzieliła jej Carla Mori organizując konkurs pt. Księgobraz. Zabawa polega na tym, by obrazem (grafika, komiks, zdjęcie) przedstawić scenę z wybranej książki (w tym wypadku polskiego autora). Proste? Tylko pozornie.  

Więcej o akcji przeczytacie na fb TUTAJ

Moje pierwsze obrazowanie dotyczy książki Olgi Haber pt. Oni (tekst o książce TUTAJ). Jak wiemy, główną bohaterkę obserwował pewien kot. Mam nadzieję, że moja prywatna kotka kiedyś wybaczy mi te straty moralne, które poniosła podczas sesji, do której nie była zbyt przychylnie nastawiona. 



Można kliknąć na powyższe zdjęcie i zagłosować na nie w konkursie.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...