18 marca 2015

Konkurs! Do wygrania: Języki i kolczyki Hitomi Konehara

Niedawno pisałam o Językach i kolczykach Hitomi Konehara (recenzja TUTAJ). Jeżeli ktoś ma ochotę zmierzyć się z tą lekturą sam, właśnie nadarza się okazja. Alicya w krainie Słów chce oddać w wasze ręce dwa egzemplarze tej książki.

By wziąć udział w konkursie trzeba:
1)      Lubić fanpage: Alicya w Krainie Słów
2)      Udostępnić post konkursowy
3)      W komentarzach pod postem konkursowym (na fb) wkleić zdjęcie tatuażu, o którym marzycie i napisać, gdzie chcielibyście go mieć. Jeżeli ktoś już ma - oczywiście niech też się chwali.
4)      Miło nam będzie jeśli zaprosicie do zabawy znajomych
5)      Konkurs trwa od 18.03 – 21.03. do północy. W niedzielę ogłoszenie wyników.


Powodzenia!!


5 komentarzy:

  1. Ja niestety nie jestem fanką tatuaży, ale życzę wszystkim powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Możemy wprowadzić urozmaicenie: jakiego tatuażu nie chciałabym/chciałbym mieć i gdzie:) Wszystkie chwyty dozwolone :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Marcin Radziszewski19 marca 2015 03:20

    http://nicisklep.pl/product_picture/fit_in_460x460/3e5123e2d528477af3912a5e86ead64e.png
    Coś z korkodylem, którego jestem fanem :D
    A gdzie, może na prawym, albo lewym pośladku w zależności od moich aktualnych sympatii politycznych :)
    A na poważnie pewnie na ręce, bo nogi mam zbyt włochate na tatuaż :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Kubek też Twój? Czy chcesz na urodziny??:P

    OdpowiedzUsuń
  5. Marcin Radziszewski19 marca 2015 10:20

    Do urodzin mam jeszcze daleko, ale kcem :D

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...