22 lutego 2015

Skrawki – album fotograficzny o najstarszym pokoleniu kibiców Toru Wyścigów Konnych Służewiec

Crowdfunding czasami mnie bardzo zaskakuje. Tym razem udało mi się wygrzebać prawdziwą perełkę. Projekt oryginalny i wysmakowany.

O jakim dokładnie projekcie mowa i dlaczego warto się nim zainteresować, dowiecie się na Tawernie Kickstarter, gdzie pojawił się mój artykuł na jego temat.

A oto fragment tekstu: 

"Zdarzają się projekty na które reaguję bardzo emocjonalnie. I wtedy w kącie ląduje wszelka racjonalna argumentacja. Gdyby ktoś zapytał dlaczego warto wspierać akurat ten, najchętniej odpowiedziałabym po prostu: bo tak czuję! A tak całkiem poważnie macie szansę uczestniczyć w powstaniu czegoś naprawdę pięknego, poniekąd lirycznego, zatopić się we fragmencie żywej historii. Stać się świadkami czegoś co odchodzi bezpowrotnie, a warte jest uwiecznienia."

Całość tekstu do przeczytania na Tawerna Kickstarter:




2 komentarze:

  1. Ja o crowdfundingu usłyszałam niedawno. Ale faktycznie, wszędzie mozna znalezc jakąś perełke :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Porywający jest..

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...