23 lutego 2015

Konkurs. Wietrzenie półek, czyli przedwiosenna rozdawajka

Jeszcze jej nie widać, ale już ją czuć. Psotnica łaskocze gdzieś od środka, każąc zapomnieć o lukrowanych piernikach i gryzących czapkach. Kusi dniem, który coraz śmielej wychyla się z cienia nocy. Nadchodzi. Pora więc otrząsnąć się z resztek snu i przewietrzyć - w moim wypadku głównie półki z książkami - bo ciuchów, to jak na lekarstwo, swobodnie mogą się gonić w szafie. Ale te książki...

Pierwsza książka, która wyrywa się i chce, by ktoś ją znów przeczytał, bo po co ma stać tak bezczynnie, to Tainaron Leeny Krohn. Recenzję książki mieliście już okazję u mnie przeczytać (TUTAJ). Mam nadzieję, że twórczość fińskiej pisarki Was zaciekawi.

Aby ją dostać wystarczy, że polubicie fanpage Alicya wKrainie Słów i pod postem konkursowym, który wedle uznania możecie udostępniać dalej, napiszecie jedno (JEDNO!!!) słowo, które przychodzi Wam do głowy na widok okładki. Taka gra w pierwsze skojarzenie. Następnie my wylosujemy szczęśliwca, do którego poleci książka. Konkursowa rozdawajka zaczyna się dziś (23.02.2015), a kończy we wtorek (24.02.2015) o północy. Wyniki w środę. Powodzenia!!




3 komentarze:

  1. Do głowy przyszły mi: dmuchawce :D nie pytać mnie dlaczego:D

    oczywiście polubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Proszę DMUCHAWCE (świetne skojarzenie) wpisać na naszym facebookowym fanpagu :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...