01 stycznia 2015

Project Rivenger

Od dłuższego czasu przyczajona niczym tygrys obserwowałam pewien projekt. Łypałam, jak to mam zwyczaju przymrużonym, aczkolwiek czujnym okiem, śledziłam rozwój wypadków i… kiwałam głową z niedowierzaniem. To się po prostu nie mogło udać. I faktycznie wsparcie nie przekroczyło jednego procentu. Może jeszcze opis książki – o roboczym tytule Project Rivenger – kogoś by przekonał, ale zamieszczenie fragmentów pogrążyło twórcę. Zwłaszcza, że w opisie projektu jak byk stoi, że książka jest: mroczna, tajemnicza, ciekawa, zwarta, logiczna itd., a jako próbkę otrzymujemy: koślawe i sztuczne dialogi stanowiące niezrozumiały bełkot, udziwnione imiona, opis jednostki chorobowej rodem z wikipedii…

Całość tekstu o projekcie książki do przeczytania na Tawerna Kickstarter:




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...