04 lutego 2014

Moja Książka w Waszych Rękach


Cieszę się, że w Polsce na różne sposoby promuje się i wspiera młodych i utalentowanych pisarzy. Dzięki temu w moje ręce trafiła książka Zuzanny Gajewskiej „Potomkowie pierwszej czarownicy”. Pani Zuzanna w szufladzie miała powieść, która wygrała Konkurs Literacki organizowany przez Fundację Elbląg i tym sposobem trafiła na półkę.

Dzięki pomysłowości autorki wiele osób będzie miało okazję tę książkę przeczytać. W ramach akcji Moja Książka w Waszych Rękach, na początek powieść otrzymały 4 osoby, rozpoczynając 4 ścieżki: Wiosnę, Lato, Jesień i Zimę. Zostałam wylosowana jako Wiosna i jako taka przekażę książkę kolejnej osobie, a ona kolejnej. Zobowiązałam się: cyknąć sobie z książkę fotkę i wysłać autorce (kiepsko mi z tym idzie), napisać w otrzymanym egzemplarzu dedykację, napisać recenzję (dlatego akcja skierowana jest głównie do blogerów) i w jakiś sposób wyłonić następcę. Z każdą kolejną osobą autorka będzie się kontaktować, by dogadać szczegóły.

Osoba, która otrzyma książkę ode mnie wyłoniona zostanie na naszym profilu na fb – Alicya w krainie słów. I tam proszę pisać :- )

By kontynuować ścieżkę:
1 polubcie nasz profil
2 napiszcie, jakiego prowadzicie bloga
3 napiszcie w dwóch, trzech zdaniach (chyba, że kogoś dopadnie wena to więcej), jaka jest wasza ulubiona (literacka) czarownica i dlaczego właśnie ona?
 
Z Alicją Rivard wybierzemy najciekawszą wypowiedź i prześlemy tej osobie książkę.

Propozycje proszę nadsyłać do 10 lutego.
 
Pozdrawiam A.O.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...