24 stycznia 2014

Akcja: Moja książka w Waszych rękach!


Na ostatnie pięć minut, a właściwie na ostatnie trzy - J -  załapałam się na bardzo ciekawą akcję „wędrującej lektury”. Szczęśliwie zostałam wylosowana do grupy WIOSNA i jako taka dostanę egzemplarz książki: „Potomkowie pierwszej czarownicy” Zuzanny Gajewskiej (Szufladopółka). Jak tylko zapoznam się z treścią, wymyślę jakiś sposób, by według zasad, przekazać ją dalej.

Szczegóły akcji na blogu autorki:
Moja książka w Waszych rękach! 

Coś pod temat musi być!
Wisona, ach to Ty!

 
 
P.S. Dodatkowe informacje pojawiać się będą na profilu Alicya w krainie słów na facebooku.Podążajcie za atramentowymi królikami...Zaparszamy do polubienia i obserwowania.

2 komentarze:

  1. U mnie właśnie zaczęła się ścieżka ZIMA :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Do mnie dziś dotrała WIOSNA :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...